Библиографски справки
2023
Изследване на маркетинговата обкръжаваща среда за адекватно пазарно поведение на фирма за производство и търговия на биопродукти в област Варна
Медия планиране на рекламна кампания при въвеждане на нов застрахователен продукт
Разработване на конкурентна маркетингова стратегия на предприятие за рекламни услуги
2022
Политическа коректност в рекламта
2020
Лидерски умения за управление на работния екип
Състояние и развитие на електронната търговия от типа “Бизнес към бизнес”
2019
Рекламна и езикова политика в медийните текстове на специализирани онлайн издания
2017
Венеция и масовия туризъм
2015
Вирусен маркетинг. Пазарна дифузия на технологични процеси
2014
Стратегия за подобряване качеството на музикално-артистичната дейност в к. к. “Албена”
2013
Изготвяне на портфолио
Комуникационни умения за спечелване на клиента
Рекламна и PR кампания на агенция за недвижими имоти
2012
Вербална и невербална комуникация в туризма
Развитие на рекламата
2011
Комуникационна политика за изграждането на корпоративен имидж на СК “Интерком Груп – Черноморски юнак” – Варна
Корпоративният имидж на летищен комплекс Варна и оптимизиране на бизнес ефектите
Мултилевъл маркетинг
2010
Електронен маркетинг
Интегрирани маркетингови комуникации
Интернет-реклама. Брандинг
Маркетингова среда на фирмата
Осведоменост за търговска марка. Начини за създаване на стойност чрез осведоменост за търговска марка
Печатната реклама
Плакатът в културата на джаза
Управление на дистрибуцията